2011. szeptember 6., kedd

Augusztusi örömhorgászat

Augusztus utolsó vasárnapján meghívást kaptam a barátomtól, Csabától, hogy délután próbáljunk meg egy-két izmosabb pontyot vagy amurt fogni a Kurca szentesi szakaszán. Már régóta szerette volna, ha elvesztem a " szüzességem" és egy nagyobb, ( 5 kg. feletti ) halat fogok.
A napijegy vásárlása után kb. 15 óra fele bevetettük a csalikat,ami két szem erjesztett kukoricából és egy hungarocell golyóból állt. A szerelést ő biztosította,mert én inkább a finom szerelékes horgászat híve vagyok, ezek  a szerelések nagyhalas szerelékek voltak.( 3 librás bot, 40-es zsinór, stb.)
Egy másfél óra csend után megmozdult a  kapásjelző, majd öt perc csend után a kapásjelző halk koppanással a  botra ragadt, a nyeletőfék elkezdett muzsikálni. A bevágás után elkezdődött a tánc, gyors csónakba ugrás után elindult az amur fárasztása.Csaba barátom adta az instrukciókat nem éppen irodalmi stílusban, de egy jó fél órás fárasztás után sikerült a szákba terelni egy 6,30 kilós gyönyörű amurt, ami eddig a legnagyobb hal ,amit sikerült fognom.
Ezek után még sikerült horogra csalni 3 pontyot, amiből az egyik retúr volt, volt egy lefordulásunk, de összességében nagyon sikeres volt ez a délutáni kiruccanás.Csaba szerint máskor is jöhetek, mert meghoztam a halakat.
Mindenkinek ekkora,vagy ennél nagyobb halat kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése